GALERI
ARIANI DISEGARKAN DENGAN KEHARUMAN COMFORT YANG MENJANJIKAN PENAMPILAN WANITA
SOFISTIKATED.
·
Kini anda boleh memakai produk eksklusif Ariani dengan penuh
keyakinan kerana ia kini disegarkan dengan teknologi Comfort NCAP yang
memberikan haruman berpanjangan sehingga 14 hari .
·
Comfort juga melindungi fabrik daripada
bau-bau yang tidak menyenangkan seperti makanan, pencemaran, bau asap dan hapak.
Bercakap mengenai Ariani, lantas teringat kepada koleksi tudungnya yang
pelbagai rekaan, corak dan warna. Majlis media di Galeri Jakell Mall, Jalan
Masjid India, Kuala Lumpur kali ini, juga berkaitan dengan promosi tudung
tetapi ada satu kelainan yang ditampilkan.
Melangkah masuk, tempat pertama dituju adalah meja media untuk mendaftarkan diri. Ada sesuatu yang menarik, tiba-tiba bauan harum semerbak menusuk deria hidu. Tentunya ia adalah wangian pelembut fabrik Comfort yang bakal mengumumkan kerjasama dengan Ariani pada petang itu.
Sehelai selendang Ariani dan sebotol Comfort untuk tetamu media.
Buat
kali pertama, Ariani bekerjasama dengan Comfort, peneraju jenama pelembut fabrik dunia.
Jalinan kerjasama itu bertujuan menampilkan golongan wanita dengan keyakinan
diri kerana kini, busana fesyen hijab Ariani didatangkan dengan inovasi terbaru
Comfort yang menjanjikan kesegaran dan keharuman berpanjangan.
“Kami teruja untuk bekerjasama dengan salah satu peneraju jenama pelembut
fabrik terkenal dunia yang bakal memberi kepuasan tinggi kepada pelanggan.
Tersohor dengan mutu rangkaian tudung dan selendang berpremium tinggi, Ariani
mengetengahkan koleksi moden, elegan serta sopan, disulam rekaan berinovasi
tinggi dengan rekaan dan kualiti fabrik terbaik.
“Dengan adanya kelembutan dan keharuman
Comfort, ia menyerlahkan penampilan tudung Ariani agar pelanggan tampil anggun
dan berkeyakinan tinggi,” kata Datin Farah Haryani Muhammad Philip, Pengarah
Pemasaran Ariani Textiles & Manufacturing (M) Sdn Bhd.
Kini setiap tudung dan selendang Ariani diharumkan dengan pelembut Comfort
Ultra, dengan teknologi NCAP yang melindungi fabrik daripada bauan seperti
makanan, pencemaran, asap, hapak dan peluh, tambahnya.
Model Ariani menunjukkan pelembut fabrik, Comfort.
Sementara Herry Budiazhari, Pengarah Pemasaran,
Unilever (M) Holdings Sdn Bhd berkata, “fesyen hijab bagi generasi wanita kini
direka untuk menampilkan keperibadian masing-masing di samping mengekalkan
kesopanan dalam setiap rekaan. Sebagai peneraju pasaran busana Muslimah,
rangkaian tudung dan selendang Ariani memberi inspirasi kepada golongan wanita
agar tampil bergaya dan Comfort berasa gembira untuk bekerjasama dengan jenama
Ariani bagi menawarkan pakej lengkap – fesyen yang disegarkan dengan haruman,
satu inovasi yang masih baru dalam dunia fesyen hari ini.”
Team Ariani dan Comfort
Team Ariani dan Comfort
Di majlis pelancaran itu, diadakan juga demonstrasi penjagaan fabrik
dengan tudung hijab Ariani yang harum bersama duta jenama Ariani, Belly Dally
dan Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd
Zin. Turut serta bersama mereka adalah Shazreen Fazlynda, seorang Youtuber popular serta perunding imej hijab,
Emi Idura dan Shazreen juga telah memperkenalkan video berunsur jenaka yang
menyentuh tentang cabaran dihadapi pemakai hijab dalam menentang bau yang tidak
menyenangkan. Video ini boleh ditonton menerusi laman sosial Facebook Ariani
dan Comfort, saluran penjagaan rumah Youtube Unilever Malaysia dan
saluran Youtube Shazreen Fazlynda: www.youtube.com/user/ pinkmarbless.
Datin Farah Haryani Muhammad Philip, Pengarah Pemasaran Ariani Textiles & Manufacturing (M) Sdn Bhd.
Sebagai permulaan, kesemua tudung dan selendang di
Galeri Ariani, Jakel Mall akan disegarkan dengan haruman Comfort Ultra.
Menjelang akhir bulan April, semua pelanggan Ariani mengunjungi gedung Ariani
diserata negara akan dapat merasai pengalaman yang sama.
Bersama kawan blogger....Anis dan Uin.
Bagi memberikan pengalaman lebih indah, pelanggan akan menerima baucar diskaun bernilai RM20 dari mana-mana gedung Ariani bagi setiap resit pembelian rangkaian Comfort, bermula daripada 1 April sehingga 31 Julai 2015. Semua gedung Ariani mengedarkan sampul pek Comfort Ultra percuma kepada pelanggan-pelanggannya bermula 24 April sehingga 30 Jun 2015. Orang awam juga berpeluang menikmati diskaun bernilai RM5 bermula dari 1 April sehingga 31 Julai 2015 apabila mereka membeli Comfort Ultra secara talian melalui laman web, eshop.tesco.com.my.
Bersama kawan blogger....Anis dan Uin.
Bagi memberikan pengalaman lebih indah, pelanggan akan menerima baucar diskaun bernilai RM20 dari mana-mana gedung Ariani bagi setiap resit pembelian rangkaian Comfort, bermula daripada 1 April sehingga 31 Julai 2015. Semua gedung Ariani mengedarkan sampul pek Comfort Ultra percuma kepada pelanggan-pelanggannya bermula 24 April sehingga 30 Jun 2015. Orang awam juga berpeluang menikmati diskaun bernilai RM5 bermula dari 1 April sehingga 31 Julai 2015 apabila mereka membeli Comfort Ultra secara talian melalui laman web, eshop.tesco.com.my.
Idarashida@blogspot.com
No comments:
Post a Comment