Tuesday, April 5, 2011

Periuk Baru Elba




Periuk Baru Elba

Tulisan: RASHIDAH IBRAHIM

Dalam menjalani kehidupan moden yang serba pantas, keperluan terhadap barangan penggunaan yang lebih canggih, cekap dan pelbagai fungsi di dapur diperlukan. Fiamma memperkenalkan tiga produk Elba baru yang memiliki kelebihan seperti di atas iaitu;


1. Rice Cooker (Periuk Masak) ERC-1899D bukan hanya boleh memasak nasi, sebaliknya memiliki kelebihan pelbagai fungsi. Anda boleh menggunakannya untuk memasak, merebus sup, membakar kek, stew dan mengukus. Periuk berukuran sm 42.0 panjang x 31.0 lebar x 27.5 tinggi, seberat 5.3 kg dengan aliran wap homogeneous ini berkuasa 860W dan 1.8 liter muatan serta dikawal komputer mikro, dilengkapi panel LCD, difusi pemanasan 3D dan direka bentuk untuk gaya memasak bertekanan rendah.

2. Bread Maker (Pembuat Roti) BM-8380 yang boleh membakar lof roti 750 -900 gram, memiliki 12 program digital, masa membakar boleh dilewatkan sehingga 60 minit, mengekalkan kepanasan sehingga 60 minit, mengawal warna kulit - cerah, sederhana dan gelap, selamat dibasuh dalam mesin, dilengkapi periuk roti tidak melekat dan boleh ditanggalkan untuk kemudahan mencuci, pisau kneading, kaki kalis gelincir, sudu sukat, permukaan luar alat pembakar tidak panas apabila disentuh, panel LCD, berukuran sm?? 44 x32.2 x 33 dan berat 7.9 kg.

3. Pressure Cooker (Periuk Bertekanan Tinggi) EPC-6000SS mempunyai pelbagai fungsi memasak seperti merebus sup, memasak nasi, congee dan menumis reneh. Dilengkapi pelbagai ciri keselamatan termasuk pada penutup, alat kawal tekanan, injap had tekanan, penutup antihadang, penurun tekanan, fuse termostat dan termal, ia juga jimat elektrik sehingga 60 peratus dan jimat masa memasak sehingga 40 peratus. Selain itu, turut dilengkapi lapisan tidak melekat, komputer mikro untuk menyimpan zat makanan dan mengekalkan keenakan rasa, teknologi kawalan auto bagi program memasak berkomputer dan panel LED untuk pilihan fungsi kegunaan serta kuasa 1000 W dengan ukuran sm?? 32.5 x 32.7 x 37 serta berat 6.22 kg.

No comments:

Post a Comment