Friday, October 9, 2009

Banglo Sejuta Lebih

Subang Bestari, pemaju World Wide

Kunjungan ke banglo ini adalah untuk menyempurnakan tugasan penulisan rencana mengenai syarikat pemaju berkenaan. Tugasan ini amat bermakna kerana pengambilan iklan adalah di atas inisiatif saya membuka mulut, "kalau mahu ditulis panjang lebar dan mahu dipaparkan alamat penuh dan contact number, kenalah ambil iklan." Begitulah kata-kata saya sewaktu menghubungi pegawai bertugas ketika memohon untuk merakamkan gambar untuk majalah tahunan, Anjung Seri Bonus 2010.

Apabila dimaklumkan kepada bosnya, mereka berminat mengambil iklan. Tugas seterusnya mengajak Zurin berjumpa berbincang dan dipendekkan cerita mereka bersetuju mengambil iklan. Rezeki saya sebagai penulis yang pastinya tidak akan mendapat apa-apa pun selain daripada gaji, tetapi Zurin sebagai staff iklan dan pemasaran akan mendapat insentifnya. Ini bukan kali pertama saya berjaya memujuk pelanggan mengambil iklan. Anjung Seri Bonus dua tahun lepas, SEMUA rencana rumah yang saya tulis adalah rumah client yang mengambil iklan. Bangga juga saya dapat menyumbang sesuatu kepada syarikat.


Halaman sisi yang luas dan lapang.

hem.....

No comments:

Post a Comment